Näytteilleasettajalle

Hyvä näytteilleasettaja, tervetuloa mukaan Labquality Days -kongressiin 6.-7.2.2020!

Alla ohjeita ja aikatauluja näyttelyyn liittyen sekä linkit tarvittavien tietojen ja materiaalien toimittamista varten.

Olet saanut ilmoittaumisesi yhteydessä sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja linkin, jonka kautta pääset muokkaamaan tietojasi ja lisäämään yrityksenne logon sekä muut mahdolliset materiaalit esimerkiksi mainospaikkoja varten.

Katso mainospaikkojen mediakortti tarkempia aineistovaatimuksia varten.


Näytteilleasettajan muistilista – tärkeät päivämäärät!

30.11.2019 mennessä: täytä näytteilleasettajan tiedot Eventos -järjestelmään
27.12.2019 mennessä: eMessukeskus-tilaukset normaalihintaan
(hinnan korotukset: 28.12.2019: + 20 %, 17.1.2020 + 50 %)
31.12.2019 mennessä: sponsoritietojen ja aineistojen lähettäminen
4.2.2020 mennessä: Speaker’s Corner -esityksen lähettäminen (sponsorit)


Näytteilleasettajan tiedot

Lähetä meille yrityksesi perustiedot tapahtumaviestintää, eMessukeskus-palvelun avaamista ja laskutusta varten. Lähetäthän pyydetyt tiedot 30.11.2019 mennessä.

Sponsoritiedot ja aineistot

Näytteilleasettajille on tarjolla kolme eri sponsoripakettivaihtoehtoa, joiden avulla saat lisänäkyvyyttä tapahtumassa. Lähetäthän oman sponsoritasosi mukaiset materiaalit 31.12.2018 mennessä.

Speaker’s Corner -aineisto

Varattuasi Speaker’s Corner -ajan voit toimittaa esitysmateriaalin alla olevan lomakkeen kautta. Toimitathan esitysaineiston 4.2.2020 mennessä. Voit ottaa esityksen mukaan tapahtumaan myös muistitikulla, mutta varaathan tällöin aikaa esitysmateriaalin siirtämiseen esityskoneelle. Huom. materiaalia ei voi siirtää muiden esitysten ollessa käynnissä tai yhteisluentojen aikana, katso Speaker’s Corner -aikataulu.


Laskutus- ja peruutusehdot

Näyttelyyn osallistumisen voi peruuttaa maksutta 30.11.2019 asti. Aikavälillä 1.12.2019 – 31.12.2019 tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % näyttelymaksusta. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista perimme 100 % näyttelymaksun. Peruutukset tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen:info@labquality.fi. Laskutamme osallistumisen ennen tapahtumaa tammi- ja helmikuun vaihteessa.


Ilmoittautuminen / kulkukortit

Rekisteröimme kaikki tapahtumaan tulijat. Näytteilleasettajien on myös rekisteröidyttävä tapahtumaan osallisena. Näyttelyvarauksen yhteydessä teille on lähetetty linkki, josta ilmoittautuminen tulee tehdä. Infotiskiltä tulette saamaan osastotasosi mukaisen määrän luentokortteja. Info aukeaa molempina päivinä klo 7.30.

Rakennusaikana on käytössä Messukeskuksen rakentaja-kulkukortit, joita saa vahtimestarilta / rakennusovilta.

Lounas ja taukotila

Buffet-lounas tarjoillaan ravintola Panoramassa sekä Platta 2:ssa to ja pe klo 11.00-14.00.  Huomioithan, että lounas ei sisälly näyttelytilan hintaan. Lounaan hinta näytteilleasettajille on 14,50 € / hlö. Maksu käteisellä tai maksukortilla ravintoloissa. Lounaslippuja on mahdollista tilata etukäteen Messukeskukselta: ext-henrik.eriksson@messukeskus.com.

Näytteilleasettajille on oma taukotila 2. kerroksessa (Huone 216), jossa on tarjolla kahvia/teetä/vettä sekä hedelmiä ja keksejä.


Labquality Days 2020 -näyttelyn aikataulut

Järjestäjä: Labquality Oy
Paikka: Helsingin Messukeskus, Siipi
Rautatieläisenkatu 3, Helsinki
Messukeskuksen tulo-ohjeet
Näyttelyalueen kartta

Näyttely on avoinna:
torstaina 6.2.2020 klo 8.00-17.00
perjantaina 7.2.2020 klo 8.00-16.00

Näyttelyosaston rakentaminen ja purkaminen

Osaston rakentaminen:
keskiviikkona 5.2.2020 klo 8.00-19.00
huolto torstaina 6.2.2020 ja perjantaina 7.2.2020 klo 7.00-8.00

Rakennusaikana on käytössä huolto-ovi V11 (raskaalle tavaralle) ja Siiven sisäänkäynti (kevyelle tavaralle). Ajoneuvot voivat ajaa V11-ovelle auton pikaista purkua varten. Tarkemmat rakennusohjeet: Rakennusohje, Messukeskus Siipi.

Osaston purku:
perjantaina 7.2.2019 klo 15.30 – 20.00. Purun saa aloittaa aikaisiintaan klo 15.30

Rakennusohjeet

Toimitattehan tapahtuman rakennusohjeet osastonne suunnittelijoille ja rakentajille: Rakennusohje, Messukeskus Siipi.

Yhteistyökumppanimme Fair Factory on mukana rakentamassa tapahtuman yksilöllisiä messuosastoja. Lisätiedot ja yhteydenotot: Marjo Paski, Account Director, marjo.paski@fairfactory.fi, +358 400 745 002.

eMessukeskus

Sähkönsyöttö ja siivous tulee tilata erikseen Suomen Messuilta eMessukeskus-palvelun kautta. eMessukeskuksen kautta voit tehdä myös muita messutuote- tai palvelutilauksia. eMessukeskus-tunnukset luodaan ilmoittamallesi yhteyshenkilölle ja hänelle lähetetään viesti tunnusten aktivoimista varten. Teethän normaalihintaiset tilaukset 27.12.2019 mennessä (hinnan korotukset: 28.12.2019: + 20 %, 17.1.2020 + 50 %).

Jaa sivu